





Chanel No 5
Descriere
Chanel No.5 este, prin excelenta, simbolul feminitatii, avand un miros tulburator, frumos si de nedefinit, atemporal si misterios, sofisticat, elegant si mangaietor. Atribut abstract al frumusetii, el retraieste emotia, fiorul pe care il degaja pielea. Este parfumul care poate fi purtat oriunde, oricand.
Coco Chanel si-a dorit o nota care sa reprezinte femeia, iar atunci când designerul de parfumuri, Ernest Beaux, care lucrase ca parfumier pentru Rusia, i-a prezentat acesteia o compozitie de 5 arome, alegerea a fost mai mult decat simpla. De aici a plecat si denumirea parfumului Chanel No. 5.
Chanel No 5 este primul parfum din grupul floral-aldehida, avand in compozitia sa o cantitate supradozata de aldehide. Notele de top sunt compuse din aldehide, bergamota, lamaie, neroli si ylang-ylang, inima de iasomie, trandafir si crin.
Caracteristici
Recomandarea specialistului
Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.
Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.
Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.
Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group