









Chanel Coco Mademoiselle EDT
Descriere
La un an dupa lasnarea de mare succes a parfumului Coco Mademoiselle, casa de parfumuri Chanel, in colaborare cu Jacques Polge, lanseaza o noua edidie: Coco Mademoiselle Eau de Toilette, de aceasta data cu o compozitie mai usoara, mai fresh, in care notele de citrice predomina. La fel de proaspat, de sexy si cu un caracter dedicat tinerei generatii. Acest parfum este clasificat ca Chypre Fructat de lux.
Compozitia sa se deschide cu note suculente de citrice: portocala, grapefruit si bergamota, in timp ce notele de mijloc formeaza o inima florala de trandafiri si iasomie combinata cu spumante litchi. La baza parfumului, note lemnoase de vetiver se combina cu note dulci de vanilie si urmeaza un traseu pretios de mosc alb si paciuli.
Caracteristici
Recomandarea specialistului
Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.
Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.
Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.
Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group