







Cartier Roadster Sport
Cod produs:
MCART004
Descriere
Parfumul Cartier Roadster Sport lansat in anul 2009 este Lemnos-Aromatic, destinat barbatilor
Compozitia parfumului Cartier Roadster Sport se deschide cu note aromatice de bergamot, mandarine si portocal african.
Notele de salvie, paciuli si lemn de guaiac ii dau parfumului o tenta lemnoasa. Un rol important il joaca acordurile de piper ce condimenteaza esenta acestui parfum barbatesc
Caracteristici
Pentru:
Barbati
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Cartier
Stil parfum:
Lemnos - Aromatic
Gen:
Aromatic
Intens
Sport
Anul lansarii:
2009
Note de varf:
floare de portocal african
mandarina
Note de mijloc:
rozmarin
salvie
Note de baza:
lemn de guaiac
paciuli
piper
Cod produs:
MCART004
Descriere Cartier
Cartier | parfumuri Cartier | Louis-Francois Cartier a fondat Cartier in Paris in 1847. Fiul sau, Alfred Cartier, a preluat afacerea in 1874. Fii lui Alfred (Louis, Pierre si Jacques) au fost cei ce au ridicat succesul brandului deja cunoscut in intreaga lume. Louis Cartier a fost raspunzator pentru unele din cele mai bine-primite inovatii vestimentare, cum ar fi legendarele ceasuri unicat, ceasurile de mana si bijuteriile. Dupa moartea lui Pierre, fii lui Jacque, Louis si fiica lui Pierre au vandut afacerile din Londra, New York si Paris. In 1972 Cartier Paris a fost cumparat de un grup de investitori, noul presedinte devenind Robert Hocq. Cartier Londra si Cartier New York au fost ulterior cumparate inapoi de urmasii lui Louis-Francois Cartier. Cartier SA este un creator faimos de bijuterii si ceasuri, dar ca firma subsidiara a Compagnie Financiere Richemont SA.
Recomandarea specialistului
Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.
Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.
Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.
Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group