PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Cartier Declaration d'Un Soir

Cod produs:
MCART006
165,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Toaleta 50 ml 165,00 RON
Apa de Toaleta 100 ml 209,00 RON
Tester Apa de Toaleta 100 ml 189,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI Pretul include TVA de 19%;
Acest produs nu este disponibil in stoc
  • ×

Descriere

In luna octombrie a anului 2012, casa de parfumuri Cartier lanseaza un nou parfum pentru barbati ce urmeaza linia de parfumuri Declaration.

Acesta este noul Declaration d'Un Soir, un parfum Floral Lemnos, cu un traseu ce combina note proaspece cu note picante si lemnoase.

Acest parfum declara emotia umana si urmareste sa iti cucereasca simturile.

Inca de la deschiderea parfumului vom simti aroma picanta a piperului negru, combinata cu chimen si cardamon. Inima este data de nota atragatoare si intensa a trandafirului roz, condimentat cu esenta de nucsoara, pe cand baza este fixata de note de lemn de santal.

Caracteristici

Pentru:
Barbati
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Cartier
Stil parfum:
Floral - Lemnos Mosc
Gen:
Exploziv Intens Seducator
Anul lansarii:
2012
Note de varf:
cardamom chimion piper negru
Note de mijloc:
nucsoara trandafir
Note de baza:
lemn de santal
Cod produs:
MCART006
Descriere Cartier
Cartier | parfumuri Cartier | Louis-Francois Cartier a fondat Cartier in Paris in 1847. Fiul sau, Alfred Cartier, a preluat afacerea in 1874. Fii lui Alfred (Louis, Pierre si Jacques) au fost cei ce au ridicat succesul brandului deja cunoscut in intreaga lume. Louis Cartier a fost raspunzator pentru unele din cele mai bine-primite inovatii vestimentare, cum ar fi legendarele ceasuri unicat, ceasurile de mana si bijuteriile. Dupa moartea lui Pierre, fii lui Jacque, Louis si fiica lui Pierre au vandut afacerile din Londra, New York si Paris. In 1972 Cartier Paris a fost cumparat de un grup de investitori, noul presedinte devenind Robert Hocq. Cartier Londra si Cartier New York au fost ulterior cumparate inapoi de urmasii lui Louis-Francois Cartier. Cartier SA este un creator faimos de bijuterii si ceasuri, dar ca firma subsidiara a Compagnie Financiere Richemont SA.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group