PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Calvin Klein Reveal Men

Cod produs:
MCK6655
159,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Toaleta 50 ml 238,00 RON
Apa de Toaleta 100 ml 239,00 RON
Apa de Toaleta 200 ml 319,00 RON
Tester Apa de Toaleta 100 ml 159,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI
Pretul include TVA de 19%;
  • ×

Descriere

Calvin Klein Reveal Men este un parfum Aromatic de barbati lansat in anul 2015. Parfumul Reveal Men a fost creat de Ann Gottlieb, Marypierre Julien, Olivier Gillotin si Rodrigo Flores-Roux. 

Dupa editia Calvin Klein Reveal de dama, producatorul revine cu o noua editie Reveal creata special pentru barbati, perechia Calvin Klein Reveal.

Calvin Klein Reveal Men este un parfum destinat barbatului modern, elegant si seducator. Un parfum fresh aromatic de vara ce va cucerii inimile fanilor Calvin Klein.

Compozitia parfumului Reveal Men se deschide cu note de Para amestecate cu brandy, ghimbir, mastica si pepene. Notele de mijloc prezinta un traseu mai putin obijnuit de piele intoarsa, salvie, agava si sare. Baza contine arome calde de vetiver, boabe de tonka si ambra.

Calvin Klein Reveal Men este un parfum de lux. Simte aroma luxului! Un parfum pe placul multor barbati!

 

Caracteristici

Pentru:
Barbati
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Calvin Klein
Stil parfum:
Aromatic
Gen:
Fresh Oriental
Anul lansarii:
2015
Note de varf:
Para brandy ghimbir mastica pepene
Note de mijloc:
agava piele intoarsa salvie sare
Note de baza:
boabe de tonka vetiver
Cod produs:
MCK6655
Descriere Calvin Klein
Calvin Klein | parfumuri Calvin Klein | Calvin Klein Inc. a fost fondata de bine-cunoscutul designer de moda Calvin Richard Klein. El si prietenul sau din copilarie Barry Schwartz (managerul afacerii) au fondat compania in 1968, care pe acea vreme era doar un magazin de paltoane in Hotelul York, in New York. A primit premiul Coty trei ani consecutiv. Genul de vanzare cu amanuntul in intreaga lume pe care Calvin Klein o realiza era estimata la mai mult de 600 milioane de dolari intr-un singur an, hainele fiind vandute prin intermediul a 12.000 magazine. Chiar si cu succesul avut de companie, in 1992 era pe punctul de a da faliment. In cele din urma si-a revenit de pe urma liniilor deja populare de lenjerie si parfumuri. Calvin Klein Inc. a fost mai tarziu vanduta corporatiei Phillips Van Heusenner. Calvin Klein a ramas creatorul, consilierul, dar a fost retras progresiv din afacere.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group