PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Calvin Klein Eternity Aqua for Men

Cod produs:
MCK025
88,00 RON (Reducere 21%)
69,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Toaleta 20 ml 88,00 RON 69,00 RON
Apa de Toaleta 50 ml 149,00 RON
Apa de Toaleta 100 ml 169,00 RON
Tester Apa de Toaleta 100 ml 159,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI
Pretul include TVA de 19%;
Acest produs nu este disponibil in stoc
  • ×

Descriere

Eternity Aqua for Men de la Calvin Klein este un parfum barbatesc modern si casual, grupat ca Acvatic Lemnos, lansat in 2010.

Parfumul Calvin Klein Eternity Aqua for Men se deschide cu note de citrice, frunze verzi, lotus, castravete si note acvatice. Inima este o combinatie de corcoduse, prune, levantica, piper si lemn de cedru. Baza se topeste in arome de lemn de santal, patchouli si mosc.

Caracteristici

Pentru:
Barbati
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Calvin Klein
Stil parfum:
Lemnos - Acvatic
Gen:
Casual Masculin
Anul lansarii:
2010
Note de varf:
castravete citrice lotus note verzi
Note de mijloc:
cedru de Virginia lavanda piper de Sichuan prune
Note de baza:
lemn de guaiac lemn de santal mosc paciuli
Cod produs:
MCK025
Descriere Calvin Klein
Calvin Klein | parfumuri Calvin Klein | Calvin Klein Inc. a fost fondata de bine-cunoscutul designer de moda Calvin Richard Klein. El si prietenul sau din copilarie Barry Schwartz (managerul afacerii) au fondat compania in 1968, care pe acea vreme era doar un magazin de paltoane in Hotelul York, in New York. A primit premiul Coty trei ani consecutiv. Genul de vanzare cu amanuntul in intreaga lume pe care Calvin Klein o realiza era estimata la mai mult de 600 milioane de dolari intr-un singur an, hainele fiind vandute prin intermediul a 12.000 magazine. Chiar si cu succesul avut de companie, in 1992 era pe punctul de a da faliment. In cele din urma si-a revenit de pe urma liniilor deja populare de lenjerie si parfumuri. Calvin Klein Inc. a fost mai tarziu vanduta corporatiei Phillips Van Heusenner. Calvin Klein a ramas creatorul, consilierul, dar a fost retras progresiv din afacere.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group