









Baldessarini del Mar
Cod produs:
MHB003
Descriere
Conform sloganulu brandului Baldessarini: Separa barbatii de baieti sau cu alte cuvinte parfumurile Baldessarini tintesc catre o audienta aflata la o varsta mai inaintata. Baldessarini del Mar este un parfum Lemnos Condimentat, creat de Alberto Morillas.
Caracteristici
Pentru:
Barbati
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Baldessarini
Stil parfum:
Lemnos - Condimentat
Gen:
Clasic
Energic
Misterios
Anul lansarii:
2002
Note de varf:
bergamota
mandarine
piper
Note de mijloc:
cardamom
cedru
scortisoara
Note de baza:
ambra
paciuli
vetiver
Cod produs:
MHB003
Descriere Baldessarini
Baldessarini este un brand german de moda, fondat în anul 1993 de Werner Baldessarini, fostul presedinte al companiei Hugo Boss. Noua ani mai tarziu, Baldessarini prezinta primul parfum barbatesc care-i poarta numele, iar cea mai recenta editie dateaza din anul 2015.
Baldessarini ii va interesa cu siguranta pe toţi cei care doresc sa-si sublinieze masculinitatea şi carisma, care nu se tem sa traiasca din plin si care tanjesc dupa admiratie.
Recomandarea specialistului
Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.
Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.
Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.
Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group