PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Armani Code Ice

Cod produs:
MACI789
209,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Toaleta 50 ml 209,00 RON
Apa de Toaleta 75 ml 409,00 RON
Apa de Toaleta 125 ml 389,00 RON 329,00 RON
Tester Apa de Toaleta 75 ml 315,00 RON 249,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI
Pretul include TVA de 19%;
Acest produs nu este disponibil in stoc
  • ×

Descriere

Noul Armani Code Ice este un parfum aromatic pentru barbati numit si CODUL SEDUCTIEI. Un parfum destinat barbatului cu o puternica personalitate, plin de magnetism ce atrage atentia celor din jur cu o eleganta suprema si lasa in urma o aroma senzuala… un parfum de neuitat.

Lansat in anul 2014 noul Armani Code Ice are o compozitie simpla, eleganta si rafinata.O explozie de prospetime ce captureaza note acidulate de citrice combinate cu mirodenii glasate cconturate in note lemnoase puternice. O impoartanta delicatete a parfumului este redata de aromele de lamiae, salvie sau boabe tonka. Baza parfumului subliniaza cu delicatete o aroma revitalizanta de menta.

 

Caracteristici

Pentru:
Barbati
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Giorgio Armani
Stil parfum:
Aromatic
Gen:
Aromatic Elegant Masculin Misterios
Anul lansarii:
2014
Note de varf:
ghimbir lamaie menta
Note de mijloc:
lavanda muscata
Note de baza:
note lemnoase
Cod produs:
MACI789
Descriere Giorgio Armani
parfumuri Giorgio Armani | Giorgio Armani, nascut in Piacenza, Emilia-Romagna in 1934, este un designer italian faimos, cunoscut mai ales pentru colectia sa vestimentara pentru barbati. A lucrat ca amenajator de vitrine intr-un magazin, iar din 1961 pana in 1970 a lucrat ca designer la bine-cunoscuta casa de moda Nino Cerruti. Apoi a lucrat pe cont propriu si in 1974 si-a definit un nume in creatiile pentru barbati, Giorgio Armani S.p.A impreuna cu partenerul sau Sergio Galeotti. In anul urmator si-a facut un nume in creatiile vestimentare pentru femei. Armani a fost primul designer ce a refuzat sa colaboreze cu modele ce nu depaseau indexul masei coporale (BMI) sub 18 (minimul 'sanatos' al BMI), dupa ce modelul Ana Carolina Reston a murit de anorexie. Colectiile Armani includ: Armani Exchange, Armani Jeans, Emporio Armani, Armani Collezioni, Armani Cosmetics, Armani Junior si Armani Casa. Colectiile sale de parfumuri includ: Armani Code, Armani Mania, Acqua Di Gio, Armani Attitude, Emporio Armani, Remix, White (pentru barbati), Armani Sensi, Armani Acqua Di Gioia, Armani Le Perfum, Emporio Armani, Emporio Armani Diamonds si White (pentru femei) Armani Si, Armani Code Sport, Diamonds Rose.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group