PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Armani Acqua di Gio Essenza

Cod produs:
MARM038
315,00 RON (Reducere 20%)
249,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Parfum 40 ml 315,00 RON 249,00 RON
Apa de Parfum 75 ml 409,00 RON
Apa de Parfum 125 ml 539,00 RON
Apa de Parfum 180 ml 569,00 RON
Tester Apa de Parfum 75 ml 389,00 RON 299,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI Pretul include TVA de 19%;
Acest produs nu este disponibil in stoc
  • ×

Descriere

Dupa marele succes al parfumului Acqua di Gio lansat in 1996, creatorul sau Alberto Morillas lanseaza o noua varianta in 2012, un parfum mult mai puternic, cu o concentratie mai intensa.

Acesta este Acqua di Gio Essenza, un parfum Acvatic Lemnos cu acorduri de mosc.

Parfumul se deschide cu note proaspete de apa si citrice spumante, grapefruit, bergamota, accentuate de tonuri luminoase de molecule cascalone.

Caracteristici

Pentru:
Barbati
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Giorgio Armani
Gen:
Intens
Anul lansarii:
2012
Note de varf:
calona grapefruit note de apa
Note de mijloc:
busuioc iasomie note florale salvie
Note de baza:
Ambergris ambra cedru mosc paciuli piper salvie vetiver
Cod produs:
MARM038
Descriere Giorgio Armani
parfumuri Giorgio Armani | Giorgio Armani, nascut in Piacenza, Emilia-Romagna in 1934, este un designer italian faimos, cunoscut mai ales pentru colectia sa vestimentara pentru barbati. A lucrat ca amenajator de vitrine intr-un magazin, iar din 1961 pana in 1970 a lucrat ca designer la bine-cunoscuta casa de moda Nino Cerruti. Apoi a lucrat pe cont propriu si in 1974 si-a definit un nume in creatiile pentru barbati, Giorgio Armani S.p.A impreuna cu partenerul sau Sergio Galeotti. In anul urmator si-a facut un nume in creatiile vestimentare pentru femei. Armani a fost primul designer ce a refuzat sa colaboreze cu modele ce nu depaseau indexul masei coporale (BMI) sub 18 (minimul 'sanatos' al BMI), dupa ce modelul Ana Carolina Reston a murit de anorexie. Colectiile Armani includ: Armani Exchange, Armani Jeans, Emporio Armani, Armani Collezioni, Armani Cosmetics, Armani Junior si Armani Casa. Colectiile sale de parfumuri includ: Armani Code, Armani Mania, Acqua Di Gio, Armani Attitude, Emporio Armani, Remix, White (pentru barbati), Armani Sensi, Armani Acqua Di Gioia, Armani Le Perfum, Emporio Armani, Emporio Armani Diamonds si White (pentru femei) Armani Si, Armani Code Sport, Diamonds Rose.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group