



Aquolina Chocolovers
Cod produs:
UAQ003
Descriere
Chocolovers de la Aquolina este un parfum Oriental Vanilat unisex, ce a fost lansat in anul 2006. Parfumul prezinta portocala, alune, coriandru, mosc, vanilie, lacramioare, bergamot si lamaie.
Caracteristici
Pentru:
Unisex
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Aquolina
Stil parfum:
Oriental - Vanilat
Gen:
Vibrant
Anul lansarii:
2006
Note de varf:
alune
coriandru
lacramioare
lamaie
mosc
portocala
vanilie
Cod produs:
UAQ003
Descriere Aquolina
Parfumuri Aquolina | Aquolina este un brand italian renumit datorita liniilor de produse cosmetice destinate pietei tinerilor, companie care a ajuns in intreaga lume in special datorita parfumurilor pe care le produce. Primul parfum lansat a fost Aquolina Pink Sugar, in anul 2003. Bucurandu-se de un real succes si vanzari mari a continuat cu un parfum de barbati "Sugar Blue" lansat in 2006. Compania cu tema TIC a continuat cu lansarea de parfumuri dulci, cu introducerea de Chocolovers si aussi in 2006. Colectia "Tweety" destinata tinerilor a fost lansata in anul 2008, urmata in anul 2009 de colectia Pink Sugar destinata femeilor sensuale si avangardiste.
Recomandarea specialistului
Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.
Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.
Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.
Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group