HIRIS PREMIUM - vezi programul de loialitate

After Shave Balsam Givenchy Pour Homme

Cod produs:
MGI049
169,00 RON (Reducere 38%)
104,00 RON
After Shave Balsam 100 ml 104,00 RON
169,00 RON
* COST TRANSPORT 15.99 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 299 LEI
Pretul include TVA de 19%;
Acest produs nu este disponibil in stoc
Comenzi telefonice - 0724.216.2160724.216.216, Luni-Vineri, 09:30 -18:30;
  • ×

Descriere

After Shave Balsam Givenchy Pour Homme 100 ml

Un miros intens de citrice picante combinate cu extract de levantica si vetiver ce se intind intr-un traseu lemnos oriental. Este diafan, racoritor, luxuriant si fresh, dar in aceeasi masura senzual, dulce si hipnotic.

Caracteristici

Pentru:
Barbati
TIP PRODUS:
After shave balsam
Gen:
Elegant
Anul lansarii:
2002
Note de varf:
coriandru grapefruit mandarina violeta
Note de mijloc:
extract de lavanda vetiver
Note de baza:
cedru labdanum
Cod produs:
MGI049
Descriere Givenchy
Givenchy

Givenchy | parfumuri Givenchy de dama si barbatesti | Casa Givenchy a fost fondata in 1952 de Contele Hubert James Marcel Taffin de Givenchy. Nascut in 1927, designerul francez era inconjurat de o familie de designeri. Strabunicul din partea mamei era designer de teatru, iar stra-strabunicul sau crea decoruri pentru Opera din Paris. A lucrat alaturi de Pierre Balmain si Christian Dior, precum si alaturi de designerul Elsa Schiaparelli din 1947 pana in 1951.

In 1952 Givenchy si-a deschis propria sa casa de creatie la Plaine Monceau in Paris. Prima sa colectia a fost "Bettina Graziani". La varsta de 25 ani, era cel mai tanar creator de moda din industria modei de la Paris. Desi primele sale colectii au fost create cu materiale ieftine, datorita finantelor, clientii au fost interesati de creatiile sale. Givenchy a intalnit-o pe Audrey Hepburn in 1953 si a creat cea mai mare parte a garderobei purtate de aceasta in filmele sale.

Brandul debuteaza in lumea parfumuriloe cu primul sau parfum care a fost creat tot pentru Audrey Hepburn, L'Interdit si Le De Givenchy. Succesul marcii continua in secolul 21 si traverseaza toate segmentele pietei. Ei continua sa produca parfumuri clasice, cum ar fi Amarige si Xeryus, pastrand in acelasi timp relevanta pe piata, cu parfumuri tinere publicitate de celebritati populare, cum ar fi Liv Tyler si Justin Timberlake.