PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Acqua Di Parma Magnolia Nobile

Cod produs:
FADP024
439,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Parfum 100 ml 509,00 RON
Apa de Toaleta 125 ml 439,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI Pretul include TVA de 19%;
Acest produs nu este disponibil in stoc
  • ×

Descriere

Inspirat de gradinile frumoase ale palatului Lacul Como (regiune din Italia), Acqua Di Parma Magnolia Nobile reprezinta expresia elegantei naturale si de netagaduit. Creat cu cele mai pure esente, Magnolia Nobile este un parfum ce dezvaluie aspectele cele mai nobile si rafinate ale Magnoliei. Note de bergamota italiana si lamaie creaza un amestec perfect in acord cu magnolia, un ingredient rar, extras cu rabdare si dedicatie. Dorinta inimii evolueaza cu note de trandafir, iasomie, tuberoza in timp ce aromele de baza se completeaza cu lemn de santal si vanilie.

Caracteristici

Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Acqua Di Parma
Stil parfum:
Floral - Fructat
Gen:
Luminos Tandru
Anul lansarii:
2009
Cod produs:
FADP024
Descriere Acqua Di Parma
Acqua Di Parma | parfumuri Acqua Di Parma | Fondata in 1916 la Parma, casa de parfumuri Acqua di Parma a inceput prin oferirea unei Eau de Cologne destinata pentru inmiresmarea batistelor de barbati eleganti. In 1993, compania a fost preluata de catre Diego Della Valle, Luca Di Montezemolo si Borgomanero Paolo, respectiv fondatorii sau directorii generali ai companiilor Tods, Ferrari si La Perla. Cei trei cumparatori s-au angajat sa extinda gama de produse Acqua di Parma prin dezvoltarea de linii noi: Arome pentru casa plante uscate aromate, tamaie, lumanari parfumate, ect., Colectii pentru camin lenjerie de uz casnic, Colectii pentru voiaj accesorii de piele aromate, precum si gama de aromoterapie Blu Mediterraneo. Acum cu sediul la Milano, Acqua di Parma se bazeaza pe o retea de distributie foarte exclusivista, cu aproximativ 900 de puncte de vanzare in intreaga lume, inclusiv de tip boutique in Milano si este pe o directie de planificare progresiva de extindere in toate capitalele lumii..

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group