PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

Acqua di Gioia Eau de Toilette

Cod produs:
FARM170
314,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Toaleta 50 ml 314,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI Pretul include TVA de 19%;
Acest produs nu este disponibil in stoc
  • ×

Descriere

Giorgio Armani Acqua di Gioia 2014 este un parfum nou vibrant inspirat din inima naturii. Aromele de mare seductie din noul parfum sunt puse in prim plan si utilizate ca sursa de inspirație a creatorului, din apa, aer și soare , o sursa de viata a fericirii si a tineretii vesnice. O transformare in armonie perfecta a parfumului initial, printr-o calatorie senzoriala în lumina.
Acqua di Gioia, lansat in anul 2014,este un parfum cu un amestec de note revigorante de lamaie Primofiore si coacaze negre, amestecate cu pere proaspete și frunze violet. Inima este proaspata, matasoasa si aerisita, o combinatie din bujor si doua tipuri de iasomie, iasomia cristal si iasomia senzuala Sambac. Notele de baza sunt lemn de cedru si casmir, precum si un acord dulce de zahar brun.

Caracteristici

Pentru:
Femei
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Giorgio Armani
Stil parfum:
Floral
Gen:
Fascinant
Anul lansarii:
2014
Note de varf:
coacaze negre frunze de violeta lamaie Primofiore
Note de mijloc:
bujor iasomie Sambac iasomie cristal
Note de baza:
casmir cedru zahar brun
Cod produs:
FARM170
Descriere Giorgio Armani
parfumuri Giorgio Armani | Giorgio Armani, nascut in Piacenza, Emilia-Romagna in 1934, este un designer italian faimos, cunoscut mai ales pentru colectia sa vestimentara pentru barbati. A lucrat ca amenajator de vitrine intr-un magazin, iar din 1961 pana in 1970 a lucrat ca designer la bine-cunoscuta casa de moda Nino Cerruti. Apoi a lucrat pe cont propriu si in 1974 si-a definit un nume in creatiile pentru barbati, Giorgio Armani S.p.A impreuna cu partenerul sau Sergio Galeotti. In anul urmator si-a facut un nume in creatiile vestimentare pentru femei. Armani a fost primul designer ce a refuzat sa colaboreze cu modele ce nu depaseau indexul masei coporale (BMI) sub 18 (minimul 'sanatos' al BMI), dupa ce modelul Ana Carolina Reston a murit de anorexie. Colectiile Armani includ: Armani Exchange, Armani Jeans, Emporio Armani, Armani Collezioni, Armani Cosmetics, Armani Junior si Armani Casa. Colectiile sale de parfumuri includ: Armani Code, Armani Mania, Acqua Di Gio, Armani Attitude, Emporio Armani, Remix, White (pentru barbati), Armani Sensi, Armani Acqua Di Gioia, Armani Le Perfum, Emporio Armani, Emporio Armani Diamonds si White (pentru femei) Armani Si, Armani Code Sport, Diamonds Rose.

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group