PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

PROGRAM FIDELITATE CLIENTI 

Acumulezi puncte in valoare de 5% pentru fiecare comanda pe care le poti folosii ulterior in cosul de cumparaturi

1000 Miglia Chopard

Cod produs:
MCM789
225,00 RON (Reducere 13%)
195,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
Apa de Toaleta 50 ml 225,00 RON 195,00 RON
* COST TRANSPORT 15 lei * TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 350 LEI
Pretul include TVA de 19%;
Acest produs nu este disponibil in stoc
  • ×

Descriere

Chopard 1000 Miglia este un parfum pentru barbati, lansat pe piata de casa Chopard in 2013. 
Din 1988, casa de Chopard a fost un partener cu Mille Migla pilot de prestigiu de masini de epoca. Acum 12 ani, pentru aceasta ocazie, Chopard a lansat un ceas cu acelasi nume. 1000 Miglia parfum masculin apare la sfârșitul anului 2013.

Un barbat care ia parte la cursa, care serveste ca un model imaginar pentru acest parfum, trebuie sa realizeze trei lucruri: de concentrare, pace interioara si încrederea in sine nezdruncinat.

Compozitia parfumului 1000 Miglia Chopard este Aromatica-Fougere, si se deschide cu acorduri de levantica, bergamot si ienupar fructe de padure sale, cu inima de iarbs verde, violet si pielii si asfalt acorduri, precum și finisajele de la chihlimbar, note lemnoase si cafea. Disponibil ca 50 si 80 ml EDT. 1000 Miglia a fost creat de Olivier Polge si Bruno Jovanovic.

Caracteristici

Pentru:
Barbati
TIP PRODUS:
Parfum
Brand:
Chopard
Stil parfum:
Aromatic - Fougere
Gen:
Aromatic Clasic Elegant Masculin
Anul lansarii:
2013
Note de varf:
boabe de ienupar lavanda
Note de mijloc:
asfalt iarba verde pielarie violeta
Note de baza:
ambra cafea note lemnoase
Cod produs:
MCM789
Descriere Chopard
parfumuri Chopard | Chopard este o casa de bijuterii si ceasuri elvetiene, fondata in 1860 de Louis Ulysse Chopard. Lansata pentru inceput in Sonvillier, un mic oras din Elvetia, compania si-a mutat sediul la Geneva in 1921, atunci cand a fos preluata de mostenitorul ceasornicarului: Paul Louis. O crestere si o modernizare importanta s-a semnalat in 1963 odata ce familia Scheufele a preluat conducerea. In 1992, in parteneriat cu L'Oreal, Chopard lanseaza primul parfum de dama: Casmir, ce a avut un mare succes pe piata, iar in 1994 este lansat primul parfum barbatesc: Heaven. Pana in 2013 casa de parfumuri Chopard inregistreaza 28 de parfumuri, create in colaborare cu parfumieri ca: Olivier Polge , Bruno Jovanovic , Louise Turner , Michel Girard , Michel Almairac , Nathalie Lorson , Thierry Wasser , Jean - Christophe Herault , Dominique Ropion , Alberto Morillas , Christine Nagel , Mark Buxton , Lucas Sieuzac , Nathalie Feisthauer Alexandra jucărie si Ursula Wandel

Recomandarea specialistului


Pentru a va bucura de parfum o perioada indelungata, acesta trebuie aplicat pe punctele de puls ale corpului. Acestea includ incheietura mainii, spatele urechilor, spatele coatelor si genunchilor si baza gatului. Punctele de puls emana mai multa caldura deoarece vasele de sange sunt mai aproape de piele, deci se incalzesc si elibereaza parfumul continuu. Deasemenea, pentru un efect de durata, pulverizarea parfumului pe zonele joase ale corpului, zone ce permit acestuia sa se ridice in timpul zilei. Folosirea produselor asemanatoare pentru baie (gel de dus, lotiuni), ajuta de asemenea la lunga durata a parfumului.

Asa cum iti schimbi hainele sau pantofii in functie de ocazie si dispozitie, ai putea schimba si parfumul pe care il folosesti. De multe ori barbatii si chiar si femeile considera ca ii caracterizeaza o singura aroma si aleg sa poarte un anumit parfum, indiferent de context. Nimic mai eronat! Scopul unui parfum este sa iti puna in valoare fatetele personalitatii, definind modul in care te prezinti celor din jur.Poate mai mult decat mirosul in sine, in cazul unui parfum conteaza modul in care il aplici, momentul in care il porti si calitatea esentei.

Victoria Christian, fiica designer-ului celui mai scump parfum din lume, No.1, spunea ca astazi exista trei aspecte importante la un parfum:
- exclusivismul - o aroma care se distinge si care nu poate fi produsa oricum, oriunde;
- calitatea - o aroma durabila, care interactioneaza perfect cu pielea;
- factorul “WOW” - o aroma fabuloasa, care starneste imediat reactii si se potriveste excelent cu personalitatea celui care o poarta.

Echipa site-ului: HIRIS.ro by HIRIS Group